Sonntag, 13. Juli 2014

The other Dandy Look










Last week I felt in love with these tie sandals from Espace! My latest bargain from the summer sale. The funny design is perfect for a summer dandy look, and I already had some garments and accessories for this. I really enjoy playing with fashion when I have such a keypiece like these shoes. I'm wearing them in combination with a black/white ruffle top from H&M and a short tuxedo blazer. Hope you like my outfit!

---

Letzte Woche habe ich mich in diese "Krawatten" Sandalen von Espace aus Lackleder verliebt! Mein neuestes Schnäppchen vom Sommersale. Das witzige Design ist perfekt geeignet für einen sommerlichen Dandylook, zu dem ich schon einige Stücke passend habe. Ich liebe es, mit Mode zu spielen, besonders wenn ich um ein Kleidungsstück (in diesem Fall die Schuhe) einen besonderen Look herumbauen kann. Dazu trage ich ein Volanttop von H&M und einen Smoking Kurzblazer.

What I'm wearing:
short tuxedo blazer/smoking kurzblazer: mango (from last year), ruffle top/volantbluse: h&M (similar here), pants/hose: yessica pure c&a, tie sandals/lacksandalen: playa espace (sold out, similar here), raffia shoulder bag/handtasche: gwen jimmy choo, watch/uhr: asos, ring: h&m, aviator sunglasses/pilotenbrille: ray ban

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen