Samstag, 3. Mai 2014

Black and White - dressed chicly & quickly







Hello my fashionfriends!
Wearing black and white is from my opinion the best way to get dressed chicly & quickly. This combination of colors will be never out-of-fashion, can be worn year after year. There are so many varieties of sensational black-white patterns like zebra, checkerboard, flowerprints, stripes, polka dots and so on. Today I'm wearing the classical version, white jeans with a black blazer with white piping. My black and white slingbacks (old, from Zara) are the final eyecatcher for this outfit.
---
Schwarz-weiße Outfits sind meiner Meinung nach die beste Art, sich ohne große Überlegungen schick anzuziehen. Diese Farbkombi wird nie unmodern sein, man kann sie Jahr für Jahr tragen. Es gibt so viele effektvolle schwarz-weiße Muster wie Zebra, Schachbrett, Blumenprints, Streifen, Pünktchen usw.  Ich habe heute die klassische Variante gewählt, eine weiße Jeans kombiniert mit einem schwarzen Blazer mit weißer Paspelierung. Meine schwarz-weißen Schuhe (habe ich schon länger, von Zara) sind für mich das i-Tüpfelchen.

Have a nice weekend,
Philo


What I'm wearing...
blazer: gerry weber, jeans: true religion, pumps: zara, cross-over handbag/handtasche: zara, glasses/sonnenbrille: chanel, nailcolor/nagellack: chanel le vernis no. 505

1 Kommentar:

  1. Gefällt mir sehr gut, ich bin ein schwarz/weiß Fan.

    AntwortenLöschen