Samstag, 26. April 2014

Polka Dots meet Magenta

Hello, Everybody!









My outfit today: I'm going for Polka Dots! The short sleeve blazer of blue denim with dotted details and these blue pants with white dots had been in my wardrobe since a long time. I'm teaming both with my new studded flat shoes in Magenta color and a matching shirt with satin collar.
---
Mein heutiges Outfit: ich liebe Pünktchen! Der Kurzarmblazer aus feinem Jeansstoff mit gepunkteten Details und die blaue Musterhose sind schon sehr lange in meinem Kleiderschrank. Ich kombiniere sie heute mit meinen neuen Nietenpumps in Magenta und einem passenden Shirt mit Satinkragen.


What I'm wearing...
pants/hose: h&m (old), blazer: orsay (old), shirt: esprit (old), pumps: face london, ring: chic purple/blue v. swarovski, automatic watch/uhr: ingersoll, tote bag/handtasche: noblebags, sunglasses/sonnenbrille: hilfiger

Kommentare:

  1. Love the details on the jacket, and the shoes are eyecatching! Love, Gloria

    AntwortenLöschen
  2. Die Schuhe!!!! würde ich auch nehmen.


    AntwortenLöschen